LODM 2019 - skoky na trampolíně

Letní olympiáda dětí a mládeže 2019 – sport „skoky na trampolíně“

23.6.2019

Anja

Z Českých Budějovic jsme vyjížděli v 8:00. Po cca 1 hodině jsme vystoupili v Táboře. Tam proběhlo rozdělení do autobusů. Po rozdělení jsme vyjeli. Asi v 12:30 jsme konečně dorazili. Ubytovali jsme se na koleji a v 14:30 jsme nastoupili do autobusu, se kterým jsem se vydali na cestu do Home Credit Arény. Před samotným zahájením jsme se podívat do gymnastické tělocvičny GymLib.

Šárka, Eliška a Zdeňka

Zahájení bylo výborně vymýšleno. Konalo se v Home Credit aréně. Vystupovali tam různé skupinky dětí a mládeže, které nám předvedli různé dovednosti od tancování až po skoky přes švihadlo. Velký zážitek pro nás byla ukázka skoků na trampolínách. Na konci vystoupila kapela Sebastián. Přes velkou únavu se nám tento den líbil.

24.6.2019

Anja

Ráno jsme vstali asi v 6:30 h. Převlékli jsme se a umyli a pak jsme vyrazili na snídani. Po snídani jsme šli do ZOO Liberec. V ZOO jsme strávili skoro celé dopoledne. V Zoo se mi nejvíc líbil tygr indický v formě bílé, lev, zebry, žirafy a tuleni. V ZOO jsme se pak i najedli. Po prohlídce ZOO jsme se vrátili na kolej a šli jsme na oběd.

Šárka a Eliška

Jsme šli do zoo nejvíc se nám líbil tygr bílý a lev. Po obědě jsme jeli na stadion, tam mezitím závodili atleti a my jsme se tam mezi tím rozcvičovaly na trampolínách. Poznali jsme nový lidi. Byli fajn. Pak jsme se chtěli jít vykoupat, ale zjistili jsme, že voda v rybnících se podobá žabinci. Místo toho jsme si zašli do Dráčika, tam jsme koupili všeljaké kraviny. Poté jsme šli opět do tělocvičny si zacvičit. Pak jsme jeli na koleje, kde jsme ubytovaní. Poté jsme šli chvíli ven. Šli jsme do TESCA, ale tam měli jen do 9 h. Chtěli jít zkratkou, ale ta vedla lesem a už nebylo moc vidět. Raději jsme šli delší trasou. Poté jsme šli spát.

25.6.2019

Ráno jsme si mohli přispat. Jelikož jsme ten den závodili. K snídani byly rohlíky se šunkou a máslem. Po snídani jsme měli až do oběda volna. Po obědě jsme nasedli do autobusu a odjeli na stadion v Jablonci. Když jsme tam přijeli tak jsme se začali rozcvičovat. Asi ve 14:00 hod začal závod. První z nás závodila Eliška. V druhé skupině byla Šárka a ve třetí skupině byla Áňa. Všechny jsme docvičily sestavu. Áňa se umístila na 27., Šárka na 28. a Eliška na 29. místě.

Poté jsme vyrazili autobusem zpět na kolej, kde jsme ubytovaní. Když jsme dorazili tak jsme šli na večeři a po večeři jsme vyrazili do Tesca. Když jsme se vrátili na kolej, tak jsme si uspořádali malou oslavu. Zdeňka nám dala šampaňské, brambůrky, jahody a bonbóny. Po celém dni jsme byli docela unavené, ale večer jsme šli společně s holkami z Plzeňského kraje ven. Když jsme se vrátili, tak jsme šli do postelí a pomalu jsme usli ….

26.6.2019

Ráno jsme vstali brzo, jelikož jsme chtěli vyrazit do IQ Landie. Šli jsme na snídani a po snídani jsme vyrazili na autobus. Když jsme vystoupili z autobusu tak jsme měli problém najít IQ Landii. Po cca 15 minutách jsem ji našli. V IQ Landii jsme se pobavili. Nejvíce mě bavilo bludiště a fontána, ale mohli jsme si tam vyzkoušet například i moderování zpráv o počasí, dabování pohádek a filmu nebo jsme se mohli projít světelným tunelem. Po prohlídce jsme vyrazili autobusem a vrátili jsme se zpět na ubytování. Pak jsme šli na oběd.

Po iQ Landu jsme šli na finále gymnastek a gymnastů. Šárce se nejvíc líbila Patricie Makovičková její sestava na kladině a na bradlech. Mně se nejvíc líbila také Patricie a její přeskok. Anje se nejvíce líbili sourozenci Kaplanovi, kteří předvedli krásné sestavy. Nela Tereza Kaplanová měla krásnou prostnou a Daniel David Kaplan měl hezké kruhy. Skončení závodů gymnastek jsme jeli domů. Všechny sestavy byly moc pěkné. Po večeři jsme šli ven s holkama se kterými jsme se potkali na závodech trampolín. Cca ve 22:14 jsme přišli domů a šli jsme spát.

27.6.2019

Ráno jsme vstali celkem brzo. Oblékli jsme se a vyrazili na snídani. Po snídani jsme vyrazili na autobus. Když jsme dojeli s autobusem, tak jsme přestoupili na tramvaj. Z tramvaje jsme vystoupili pod Ještědem a šli jsme si na pokladnu koupit lístky na lanovku. S lanovkou jsme se dostali asi 1 km od Ještědu, takže jsme zbytek šli pěšky. Když jsme dorazili na vrchol, tak jsme se udivili nad krásným výhledem. Strávili jsme tam asi 30 min a pak jsme vyrazili zpět na lanovku kterou jsme se dostali dolů. Opět jsme nastoupili do tramvaje a pak i do autobusu. Když jsme dojeli zpět na kolej tak jsme šli na oběd.

Eliška a Šárka

Na Ještědu se mi nejvíc líbil ten krásný výhled. Šárce se nejvíc líbila lanovka a výhled. Po Ještědu jsme se šli na oběd na koleje po poledním odpočinku jsme vyrazili vykoupat na přehradu. Pak jsme šli na ukončení olympiády. Nejdříve se udělovali medaile. Když se rozdali všechny medaile, tak začala diskotéka. My jsme tam byli do cca 22:25 h. Pak jsme jeli autobusem do technické univerzity Liberec.

28.6.2019

V 8:30 h mám jel autobus domů.

výsledky zde

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Na další trampolínový závod se holky vydaly do Dvora Králového nad Labe (7. - 8.6.2019). Jely ve složení Tisoňová Šárka, Řeháčková Anja a Prachařová Martina (jako náhradnice). Tentokrát všechny doskákaly celé obě dvě sestavy :). Za odměnu se byli podívat v ZOO Dvůr Králové.

V neděli 19.5.2019 se naše závodnice (Tisoňová Šárka, Kučerová Eliška a Řeháčková Anja) účastnily kvalifikačního závodu za Jihočeský kraj ve skocích na trampolíně. Eliška doskákala obě sestavy. Šárce je nedařilo v první sestavě a odskákala jen polovinu sestavy, druhá sestava se jí povedla z našich děvčat měla nejvyšší známku, ale ve skokách se počítají obě sestavy dohromady. Anja naopak nezvládla druhou sestavu a také skončila na konci startovního pole.

Touto kvalifikací se oficiálně kvalifikovali na Letní olympiádu dětí a mládeže v Liberci.

výsledky zde

Trénink v hale v Trhových Svinech 8.5.2019 15:00 – 18:00

Hopsárium České Budějovice 4.5.2019 10:00 – 16:00

Do hopsária jsme jely, tak abychom vyzkoušely i jiný druh trampolíny. Trenérka Zdeňka se tam vydala s Anjou, Eliškou, Šárkou a doprovod byla Radka.

Trénink v hale v Trhových Svinech 1.5.2019 15:00 – 18:00

Trénink GymCentrum České Budějovice

7. – 8.2. 2019 11:00 – 17:00

24.3.2019 10:00 – 16:00

Poprvé jsme se s trampolínovou sestavou seznámily na semináři k LODM v Praze 2.2.2019. Na tento seminář jsme vyrazily ve složení Tisoňová Šárka, Řeháčková Anja, Kučerová Eliška a trenérky Záhorková Jana a Tisoňová Zdeňka.

Fotky jsou průřezem celé trampolínové sezóny.

fotky zde

Informace k platbám oddílových příspěvků

Příspěvky se platí bezhotovostně na účet oddílu sportovní gymnastiky č.ú.

262643444/0300

variabilní symbol 33

DO POZNÁMKY JE NUTNÉ UVÉST JMÉNO A PŘÍJMENÍ DÍTĚTE pro identifikaci platby.

Členský a oddílový příspěvek ve školním roce 2023/2024 je 3400,- s možností 2. splátek:

1.splátka-částka 1700,- (do 31.10.2023)

2.splátka-částka 1700,- (do 31.1.2024)

Podzimní soustředění

Úterý: 16:30 - 18:30 hod. sportovní hala
Středa: 16 - 19 hod. sportovní hala
Pátek: 17 - 19 hod. základní škola

Rozdělení tréninkových hodin je dle jednotlivých družstev.